FreeFrogs
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

I would like to be a member [Accepted]

5 participants

Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty I would like to be a member [Accepted]

Message  Lisa Ven 20 Mar - 5:02

Salut, hello !
Mon nom est Lisa, je parlent seulement peu français. J'écrirai Anglais et utiliserai un traducteur pour traduire en Français.

The translator isn't always accurate, I apologize.! And to whomever translated this into English let me be the first to say Merci!

1. I am assuming that SMS means internet shortcut speak? I agree with this!

2. I will forgive your spelling mistakes if you are patient with me while I learn your wonderful language! I will do my best to speak and be understood!

3. Game information
- Name of your character. - Aaycia
- Class - Skald
- Level - 50
- Rank - 3L1
- Previous guilds - Clan de la Rune.

- Why did you left your old guild ?
Clan has become inactive - There are a few on, but certainly not enough to form groups and not many to talk to - My GM (Jay) is aware that I am leaving, and there are no bad feelings.

- Why do you want to be a froggy ?
I have had the pleasure of meeting a few of you in game a while ago and even more tonight - Each one of you has been kind to me and I wish to surround myself with nice folks. I am also aware that you guys can play this game very well and I am also looking for a guild whos play style is similar to mine. Oh and the language. I will explain that in a moment.

- Old server, name, class, rank, etc...
http://gimpchimp.etilader.com/s.php?u=Mon_Igraine
A couple of the toons in that list are ones that I got from a friend. The others are my own blood, sweat and tears.

4. Every guild member try to check this forum regularly (at least every two days). We want you to do the same.
Understood and I agree.

Thank you to reading that, good luck, and i hope see you soon in FreeFrogs guild."
Thank you for having this in English and making my life a lot easier.

Ok a bit about myself; my name is Lisa, I am 41 years old - I am from Florida. I have played Daoc since release, My brother-in-law was a beta tester so I watched and I loved it! Before I played Daoc, I played UO for many years. I also have an active Warhammer account that I play with my sister. My main focus is RvR. I am my happiest when I am killing someone. I am out of practice though, it has been a long time since I have had a decent group to run with, and all of my mid toons are low realm rank.

As you know I was in Clan de la Rune (French Canadian) guild. So I am accustomed to the language and the occasional language barrier issues that may happen. Please understand that I do not expect anyone to speak English to me. You are a French guild and I am asking to join you. I realize that I will not understand everything and I will not be upset about it. I am not an arrogant American that expects everything my way. I am trying to learn your language which is another reason I want to join. I want to be immersed in the conversation because it will help me learn faster.
Please do not hesitate to ask me any questions you have. Thank you for your time and consideration.
-Lisa


Le traducteur n'est pas toujours précis, je m'en excuse. ! Et à qui que ce soit que traduit ceci de l'anglais laissez-moi être là première à le remercier !

1. Je suppose que le SMS signifie raccourcis de langage internet ? Je suis d'accord avec ceci !

2. Je pardonnerai vos erreurs d'épellation si vous êtes patient avec moi tandis que j'apprends votre langue merveilleuse ! Je ferai de mon mieux pour parler et être comprise !

3. Information sur le jeu - Nom de votre personnage. - Aaycia - Classe - Skald - De niveau - 50 - Grade - 3L1 - Guildes précédentes - Clan de la Rune.

Pourquoi avez-vous quitté votre ancienne guilde ? Le clan est devenu inactif - Nous sommes encore quelques uns, mais certainement pas assez pour former des groupes et pas beaucoup pour parler - mon GM (Jay) sais que je veut partir, et il n'est pas contre.

- Pourquoi voulez-vous être une froggy ? J'ai eu le plaisir de rencontrer quelques uns d'entre vous dans le jeu il y a un moment et plus ce soir - chacun de vous a été aimable avec moi et je souhaite m'entourer de gens gentils. Je me rends également compte que vous pouvez jouer à ce jeu très bien et je recherche également une guilde dont la façon de jouer est semblable à la mienne. Oh et la langue. J'expliquerai cela dans un moment.

- Vieux serveur, nom, classe, rang, etc…. http://gimpchimp.etilader.com/s.php?u=Mon_Igraine Deux ou trois perso dans cette liste sont ceux qei j'ai obtenu d'un ami. Les autres sont mon propre sang, ma sueur et mes larmes.

4. Chaque membre de la guilde essai de vérifier ce forum régulièrement (au moins tous les deux jours). Nous aimerions que vous fassiez de même . J'ai compris et j'en conviens.

Merci à la lecture que, bonne chance, et moi espérez vous voient bientôt dans FreeFrogs guild." ; Merci de avoir ceci en anglais et de faciliter ma vie beaucoup

Approuvez un peu au sujet de me ; mon nom est Lisa, je suis 41 années - je suis de la Floride. J'ai joué Daoc depuis le dégagement, mon frère était un bêta appareil de contrôle ainsi j'ai observé et je l'ai aimé ! Avant que j'aie joué Daoc, j'ai joué l'UO pendant beaucoup d'années. J'ai également un compte actif de Warhammer que je joue avec ma soeur. Mon foyer principal est RvR. Je suis mon plus heureux quand je suis massacre quelqu'un. Je suis hors de la pratique cependant, c'a été un long temps puisque j'ai eu un groupe décent à courir avec, et tous mes mi toons sont bas grade de royaume.

Comme vous savez j'étais en guilde de Clan de la Rune (Canadien français). Ainsi je suis accoutumé à la langue et aux issues occasionnelles de barrière linguistique qui peuvent se produire. Veuillez comprendre que je ne m'attends pas à ce que n'importe qui me parle anglais. Vous êtes une guilde française et je demande à vous joindre. Je me rends compte que je ne comprendrai pas tout et je ne serai pas bouleversé à son sujet. Je ne suis pas un Américain arrogant qui attend tout ma manière. J'essaye d'apprendre votre langue qui est une autre raison que je veux me joindre. Je veux être immergé dans la conversation parce qu'elle m'aidera à apprendre plus rapidement.

Veuillez ne pas hésiter à ne me poser aucune question que vous avez. Merci de votre temps et considération. - Lisa
( I really hope that translated well)


Selp : French translation in progress !
BTW Lisa your translator is horrible :p

Lisa

Messages : 62
Date d'inscription : 20/03/2009
Localisation : Tampa Florida

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Selp Ven 20 Mar - 10:39

Hi Lisa Smile

I copy your post on our internal board to talk about it.

The usual way is that we speak about the apply and then vote for or against.

I hope see you soon in our guild ^^


Salut Lisa Smile

Je copie ton message dans notre forum interne afin de pouvoir en discuter.

Habituellement, nous parlons de la candidature puis nous votons pour ou contre.

J'espère te voir bientôt dans notre guilde ^^

Selp

Messages : 785
Date d'inscription : 31/08/2007
Age : 36
Localisation : Lyon

https://yurplan.com

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Lisa Ven 20 Mar - 15:48

I look forward to hearing from you! and I am sorry about the lousy translator!
-Lisa

Selp a écrit:Hi Lisa Smile

I copy your post on our internal board to talk about it.

The usual way is that we speak about the apply and then vote for or against.

I hope see you soon in our guild ^^


Salut Lisa Smile

Je copie ton message dans notre forum interne afin de pouvoir en discuter.

Habituellement, nous parlons de la candidature puis nous votons pour ou contre.

J'espère te voir bientôt dans notre guilde ^^

Lisa

Messages : 62
Date d'inscription : 20/03/2009
Localisation : Tampa Florida

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Fky Ven 20 Mar - 17:05

That's a pretty much complete apply to me :p

Welcome on the boards !!
Fky
Fky

Messages : 164
Date d'inscription : 15/09/2007

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Shoum Ven 20 Mar - 18:22

Welcome here Wink

Good luck =)
Shoum
Shoum

Messages : 50
Date d'inscription : 20/02/2009
Age : 38

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Kurdy Ven 20 Mar - 23:37

welcome.

Just need to be clear about somes things :

-Don't worry about english we choice to play on American server so most of us understanding and speaking english.

- you don't need to translate anything , actually FreeFrogs is no longuer a french guild but mostly europeen.

- unless we have 8 french player in a Group all RvR action and information will be say in english even between 2 french player then all player can be aware about how the fight is going on.

-last things : send a pics (naked if u can) to : dreykans@msn.com :p
Kurdy
Kurdy
GuildMaster

Messages : 333
Date d'inscription : 08/01/2008

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Selp Dim 22 Mar - 4:36

Apply accepted. See you IG.

Selp

Messages : 785
Date d'inscription : 31/08/2007
Age : 36
Localisation : Lyon

https://yurplan.com

Revenir en haut Aller en bas

I would like to be a member [Accepted] Empty Re: I would like to be a member [Accepted]

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum